Alpbebek2 Bebeğim 2 25 günlük sürekli başı 36.8 vücudu 36.5 oluyor kucağıma aldığımda badindaki ateş yüzüme vuruyor hissediyorum neden oluyor acaba
mysonmylove Alpbebek2 benim bebeğim de böyle, acaba havalar ısınmaya başladı ev sıcak mı geliyor diye düşünüyoruz ben de, emerken de başı terliyor baya
Prenses_annesi22 Alpbebek2 canm benm kzm diş cıkarıyor auan 5,5 aylık 3 aylıkken basladı kafası yanıyordu 37,8 kafası vücudu 36,2 cıkıyordu doktoea gttm doktor koltuk altı ısısını baz al eedı
Zalimsin 36.8 ateş değil ama vücudu ile başı arasında 0.03 Bi fark var bu da neredeyse fark etmez bile doğru ölçtünüz mü acaba
Alpbebek2 jap ne bilim kucağıma aldiginda yüzüme vuruyor sıcaklığı ilk bebeğim herşeyde sorun varmış gibi tedirgin oluyorum
jap Alpbebek2 anlıyorum canım😊 koltuk altını baz al sen farklı çıkması da normal 🙂 bebeklerde ısı kaybı baştan olduğu için sıcaklık farkı olur. O yüzden kafaları terler hep😊