Zeyy16 Aaa bende benim kız biraz tontiş ondan heralde diyorum 3 aylık 4 numara bez kullanıyoruz sleepy kullanıyorum bende bez güzel ama o lastik izleri hep farkli şekiller deniyorum acaba bu sefer yapacak mı DİE oluyor herdefasnda pişik kremi sürüyorum sinirlerim bozulmuyor deil canı yanıyormu DİE üzülüyorum