Ceylanceylin Kızlar entorogermina kids kullanıyoruz memnunuz ama sizin çocuklarınız için kullanıp da memnun kaldığınız probiyotik var mı
ikibinlikdekont Ceylanceylin Kaç yaşında 4 yaş oncesi onu kullanmayın diyorlar da. Hatta bende alacaktım onu ama eczacı önermedi yaştan dolayı
Ceylanceylin Karakayasveet05 Biz entorogermina kids kullanıyoruz memnunuz benim oğlum İshal hep baya kakasını düzeltti 3 yaşında oğlum