MehmetEfe Merhaba anneler ebebeğin bebek bezini kullanıpta sızdırmadan şikayetci olan var mı aranızda
MehmetEfe Btlszr yeni doğan kullanıyoruz birinci pakette sorun yaşamadık ikincide ssonlara doğru sızdırma yaptı küçük geliyor olabilirmi daha 10 günlüğüz ve tecrübesizim
MehmetEfe Btlszr habibe_omerasaf yeni doğan kullanıyoruz birinci pakette sorun yaşamadık ikincide ssonlara doğru sızdırma yaptı küçük geliyor olab
MehmetEfe Dilekkkkkk evet bezin dokusu kokusunfaln cok iyi ama üç bezden birinde zıbına cıkıyor çişi bebeğimin
Hilaldoruk MehmetEfe bezini bağlarken pipisini aşağı doğru baktırın bizim de önceden çok sızıyodu araştırdım böyle yapınca hiç sızmıyo artık 😬🙈
Nilikra MehmetEfe 2 aylıktan beri kullanıyorum aksam 10 da uyur gece kalkıp almazsam altını sabah 9a kadar duruyo üç sızdırmadı ve pisik yapmadı bizde
Sariballim MehmetEfe birkere kullandım ve asla birdaha kullanmadım tek bezde çocuğa hem pişik hem sızdırma yaptı