umutcumunannesi Semra93 bugun bizim doktorumuzda onu onerdi nasil suruyosunuz burun deliği cok kucuk kulak çubuğuyla mi sursem dedim parmağım olmuyor
Semra93 umutcumunannesi içindeki aparatla yapiyorum ben.burun deliğinin ucuna damlat yeter.bebek nefes alıp verirken içine çekiyor zaten.
Yasmincrn Momteach burnunun takanıklığını serumla temizleyebilirsin şırıngaya 2 ml fizyolojik serum koy yan yatır burnuna sık snra ters çevir sırtına vur ya da aspratörle çek geçer tıkanıklığı
rosalia umutcumunannesi oğlum 10 aylık doğduğundan beri sürekli tıkanıyor her seferinde fizyolojik ve aspiratörle temizliyorum ve hala hırıltılı oluyor maalesef bi duzelemedi gitti.. temizlemeye çalışırken o ağladıkça ben de kötü oluyorum 😔
Laylaylaylaylom umutcumunannesi kaç damla kullaniyirsun serum fizyolojik den canım iki üç damla temizlemez biraz fazla kullanman gerek
Laylaylaylaylom umutcumunannesi 5 ml yj 2,5 sağ 2,5 sol deliğe. Yapabilirsiniz ya da iki iki ama çok basınçlı yapmayin
Sleepwalker umutcumunannesi Bende de aynı 3 aylık burnunu temizliyorum hırıltı gitmiyor sıkıntı olmaz korkma canım sen burnundakini alabildiğini al yeter