sonsuz17 evde kullanmıyorum bi yere gideceksem penye kullanıyorum diğerleri dediğin gibi hem terletiyor hem emzirirken rahat olmuyor. Zaten gittiğimiz yerde üzerimizdeki kıyafetlerle çocuk emzirmek tam bi işkence eşarbı topla, tuniği sıyır, atleti çekiştir derken ulaşamıyoruz hedefe😄