Bugün arkadaşım dan duydum telli içi boş sütyenler var ya onları kullanıyormuş 5 aylık oğlu bende emzirme ve penye sütyen takıyorum diyince sarkar takma dedi ucu belli oluyor nasıl rahat ediyorsun hemen kendini salmışsın falan siz neler kullanıyorsunuz sarkar mı acaba bekarken hamileyken destekli sütyen takardım ama şimdi yakıyor hiç rahat değil ztn küçücükler🤦♀️ bıktım 75 bile oluyor penyeler de 80 85