NaimeYilmaz Yanlış anlama olmuş diyerek konuyu kapatalım bence. Bir yazım hatasından kimse kimseye bir şey yapamaz. Gece gece annemizi daha fazla üzmeyelim 1 harfi yanlış yazdı diye. 💜