Kalp26 bebeğime karşı asla cinnet geçirmedim, 2 yaşında sesimi Yükselttigim bile nadirdir;cinnet geçirip bundan pişmanlık duyan anneyi de sosyal hizmetlerde dayım var diye tehdit edecek karaktere sahip değilim çok şükür. Ha cinnet geçirip çocuğa en ufak bir zarar verdiğini yazsaydı sizden önce ben karşısında dururdum zaten