Gokcencoskun Selam kızlar bebeğim 2 ay 17 günlük. Erkek bebeği gazı çıksın diye 40 günlükten beri yüz üstü yatırdık öyle rahat ederek uyudu şimdi sırt üstü asla uyumuyor. Doktorum risk diyor nasıl yapıcam bilmiyorum geceleri diken üstün de uyuyorum
Kalbim11 Gokcencoskun aslında bebekler yüzüstü durmagı sevemz ama maşallah alışmıs risk olmasının nedenı nefes alısverııs ile mi ilgili
Annesivekizi Gokcencoskun ya benimki de yüz üstü daha iyi uyurdu ve hep de öyle uyuttum yastık ve battaniye yatağında oyuncak vs hiçbi şey bulundurmayın inşallah bişey olmaz.
Hayalayaz Gokcencoskun benim bebeğimde öyle 1 aylıktı yüzüstü yatırdım hep öyle istedi gündüzleri öyle yatıyor gece yan yatırım diyorum çok uyanıyor
Ultraslan40 Gokcencoskun benim bebeğim 18 aylık hala yüz üstü uyuyor düzeltemiyorum da aynı yöne dönüyor geri. :) bize risk demedi doktorumuz, ki benim bebeğim 3 ay küvöz de kaldı orada da yüz üstü yatırırlardı
Annesivekizi Annesivekizi hatta tam tersi benim bebeğim boğazına tükürük kaçırırdı hep yüz üstü yatınca o sorun da azalmıştı
3mom23 Gokcencoskun benim bebeğimde 11 aylık dönmeye başladığından beri yüzüstü uyuyor ilk aylarımız çok zor geçti uyumuyordu demek yüzüstü istiyormuş anlamıyorduk çok şükür bi problem yaratmadı kafasını kendi başına çevirmeye başlarsa sıkıntı kalmaz şimdilik dikkat edin
Minnaktosbik Gokcencoskun Kendine gücü yetmez canım daha dönmeyi bilmez bende yüzüstü yatırdım ama hep gündüz yanında durdum gece yaptırmadım 3 aylıkken dönmeye başladı 4 aydan sonra basemedim hep yüzüstü uyuyor
heyymomm Gokcencoskun canım ne olursa olsun bebekler bir yaşına kadar sırtüstü yatmalıymış hatta yan bile iyi değişmiş çok iyi bir doktordan dinlemiştim. birkaç kez zorla sonra alışır zaten hemen alışıyorlar her şeye