Eymenini13 Tahlilde degeri normal cikio doktor uzun surebilio dedi Ama Neden Gecmedi Halen Anlamdim Napsam Geçer Acaba 🤔
Kalbim11 Eymenini13 hic korkma annesi sen bol bol emzir oğlumun enrdeyse 3 aya yaklaştı öle gecti bazı bebeklerde uzayan sarılık oluyor
Bilgeminik Eymenini13 bizimki de uzayan sarilikti bembeyaz doğan bebek nerdeyse 3 ay çamur rengi gibiydi sonra düzeldi sen bol bol emzir tek çare o
Eymenini13 Niloss kendiligindemi Gecti sürekli emziryomda Ama insanlar Piskoljimi bozdu ne dicegimi sasryom artk
Niloss Eymenini13 kendiliğinden yavaş tavaş geçti en son gözlerinin içinde vardı o da geçti. Ona hiçbir zararı yok merak etme. Zamanla geçecek: ben çok taktım kafaya kendime kızıyorum şimdi ne boş yere takmışım diye. Hiç kafana taktığına değmez çünkü geçecek 😊
Kalbim11 Eymenini13 sen sürekli emzir 2 saat bekleme ben 1 saate emzirdim ama hem maşallah güzel kilo aldı hemde sarılıgı bi nevze geciyorud benim oğlum mesla gece aralıksız uyusun emmesin heöen gözleri sararır di
Eymenini13 Kalbim11 Aa bnmkide ole oluo 2 saati beklemiom ama bazen gece gecio saati bide uyandrmiomrum bazende ole kalio
Eymenini13 Niloss Takmak deyilde her gören bise dio cocugu kimseye gösteresim gelmio 50 gün olduk dha hic bi yere cikmadk sariligi gecsin die bekliom herkes fikir veryo napcgimi sasrdm
hamzabebek Eymenini13 5 ayda geçmişti.anne sütüne bağlı uzayan sarılık denilmisti.emzirmeye devam ettim.kim görse bebeğimi bu bebek sarı yüzü gözü sarı örtüsünü acamaz olmuştum.ilk bebeğim bide bilmiyorum böyle bişey çok üzülüyordum.allahim karaysa kara beyazsa beyaz ama bebeğimin rengi olsun artık diye dualar ederdim..
Eymenini13 hamzabebek Çok zor Ya napcagini bilemio insan Bide suc bendeymis gibi konusmalri deli oluom Kaynanam mama ver sütun yaramiosa dedi mama aldm cocuk icmedi susdu artk 🤣
buselidunya hamzabebek Ah sizi o kadar iyi anlıyorum ki. İnsanlar hiç susmuyordu bu çocukta sarılık var, emzirmiyor musun, yetmiyor mu, bu çocuğun sarılığı niye geçmedi, gözünde kalmış halâ vs vs vs.. Delirmelik 🙎🏻♀️
buselidunya Eymenini13 Sarı örtü örtüyodum üstüne, bi de banyo yaptığı suyun içine altın yüzük vs koymuştuk ne kadar doğru bilmiyorum 😂 ama saat başı emzirmek tek çare 🙌🏻
Selda127 Hiç korkmayın benm oğlumdada uzayan sarılık vardı bütün testleri yapıldı temiz çıktı anne sütü sarılığı olduğunu öğrendik doktorumuz 2 3 aya kendiliğinden geçer dedi tam 2 buçuk aylıkken geçti içinizi ferah tutun 🌺
Eymenini13 buselidunya kaynanam salatalik suyu verdi kac kere en sonunda kzdm dedim salatalikla sariligin ne alakasi var bu cocuk dha yeni bole seyler deniosun dedim