Derenkuzum bizim de aynı ayın 28 inde bir yaşına girecek sürekli ağlıyor emzirerek uyuyor beşiğine geri koyuyorum. Doktoru o kadar sık uyanmaması lazım uzun uyumalı, gece emzirmeyi bırak dedi ama bu sefer de emzirmesem ağlıyor uyumuyor uyanacak kendi kendine uyumayı da bilmiyor hadi bu sefer gece sürekli ayağında salla 🤦♀️🤦♀️🤦♀️