Kızım premetüre doğdu şuan3aylık zamanında doğsaydı 1.5aylık olacaktı size sormak istediğim bebeğim bizi görüp tepki veriyor konuşunca gülüyor mız mız biraz kafasını tam tutamıyor dönmeye çalışma gibi şeyleri yapmıyor elini sürekli yumruk yapıp bişeyi tutmuyor elinde normal mi sizce ayrıca çocuk nörolojisine gidiyorum premetüre olduğu için takipte bebeğim sizce geriden mi geliyor