Hanımlar merhaba oglum 25aylik telefondan pandemi zamanında ali babayi falan izlemeye başladi dedesininde cifligi var hayvanları çok seviyor gidp goruyo etkileniyor sanirim takıntımi yaptı bilmiyorum ama sürekli ağzında ali baba ali baba geziyor evin içinde hep onu izlemek istiyor belki 6aydir böyle uyuturken bile ali babayı söylüyorum hayvanlı masal anlatıyorum artık ali babadan bıkmış durumdayım size sorum bu bir takıntımi yada normal bir şeyi sizinde çocuklarınıza böyle şeyler varmı artik korkutmaya basladı beni