İyi geceler güzel anneler 🙋🏻♀️
Malum koronadan dolayı zorunlu ihtiyaçlar dışında dışarı çıkmıyorum. Ama 2 aydır sürekli bir grip halindeyim. İyileşiyorum 3 gün geçmeden tekrar. Ya öksürüyorum tıksırıyorum ya sürekli burnumu çekiyorum. Boğazımın acıması, halsizlik de cabası. Eşim temizlik yaparken dikkat etmiyorsun, atlet giymiyorsun ondan oluyor diyor. Ben artık evde hava alamadığımdan dönüşümlü tekrar ediyor diyorum. Bilmiyorum sebebi nedir her okuduğum şeyi de yapıyorum ama artık bitmiyor. Her türlü tedavi yöntemine açığım (ilaç hariç 🤭) Bi yardım edin nolur 😪