RaziyeNu Kızlar 11 aylık bebeğim beşiğinin içinde ayağa kalkmaya kendini atmaya çalışıyor nasıl önlem alırım veya siz nasıl güvenlik önemleri aldınız
YoldasYilmaz RaziyeNu canim ben park besik aldım onu kullanıyorum suan dusme gibi bir tehlikeside olmuyor.
Minik1anne RaziyeNu işte bu yüzden en iyisi park beşik ben park beşik aldım biraz büyüsü alt katına yatirıcam düşme tehlikesi olmuyor o zaman
75kinalikuzu RaziyeNu ben onu soktum yerine park yatak aldık çok tehlikeli arkadaşımın kızı düştü korktum bende
Sarikuzumalp RaziyeNu beşiğinizin korumalığı alçak sanırım. Oğlum da park beşikte yatıyor beşikten çıkmasını daha 18 aylıkken falan öğrendi. Ondada kendini koruyabiliyor artık.
YoldasYilmaz RaziyeNu valla ben onda buldum.kurtulusu üstelik toplanıp kaldirilabiliyor.uzun sure kalacagin bir yere gittiğinde buke goturebiliyorsun