Nurr89 Hayırlı ramazanlar öncelikle .. bugün 3 aylık kontrolümüz vardı 6 kg 61 cm boy.. baş ölçtü dedi tekrar bakicam bu ay fazla büyümüş ilerde sorun olabilir çocuk doktoruna bı götür dedi. Bende internetten baktım açıkçası pek iç açıcı şeyler yazmıyor.. bu durumu yaşayan bilen bilgilendirebilirmi.. baş çevresi 41.8 çıktı bu arada..
75kinalikuzu Nurr89 bu sağlık ocağı amma abartıyor ya belki genetiktir kafası büyük olacak sen internete ne bakıyon orda adam kesip biçiyorlar persentil tablosuna bak en doğruyu orası söylüyor kaç cm doğdu
Bebegimm1 Nurr89 3.ayda 43 santim di biraz koca kafaliyiz bize cekmiş siz doktora muayne ettirin genetik olabiliyor icinizi ferah tutun
Browni_61 Nurr89 cnm icn raht etsn die bi doktra götür istersn ama internte bakma oraya bas agrisi yazsn hemn ölümcül tespit koyuyo.
Nurr89 dominantteyze 2 ayda 40.5ti canım aslında normal ilerliyordu bu ay biraz önde gitmiş dedi açıkçası canım sıkıldı yazdı kağıda ay ay doktoruna göster dedi
Nurr89 75kinalikuzu Baktığım zaman anormal gelmiyor bana öyle söyleyince şaşırdım canım 33.5 ti sanırım
Nurr89 Bebegimm1 her gittiğimiz de bişey cikicak diye tedirgin oluyorum artık canım .. daha yeni kasık fıtığı ameliyatı ve sünnet oldu .. gerçi bana gayet normal kafa yapısı düzgün diyodum öyle geliyordu..
Nurr89 Browni_61 bazen bakıyorum canım aklima takılan bişey olunca hani derler ya her kafadan bi ses çıkıyor öyle şeylerle karşılaşıyorum.. goturucektim rutin kontrol için bu çıktı bide
Mevakemaleyna Nurr89 benim çocukların da kafaları küçük oğlumun küçük kızında karnimda 2 hafta geriden gelip dedi dr sonra düzeldi dr git kontrol etsin ama genetiktir bizim kafalar küçük mesela
Bebegimm1 Nurr89 siz yinede doktora sorun kafaniza takilmis cunku hem iciniz rahatlar bizler en ufak şeyde panik oluyoruz doktorunuzun numarasi varsa olçumleri mesaj atın en doğru cevabı size doktor söyler ❤
Gokcencoskun Nurr89 merhaba benimki 37 cm doğdu normal doğum kafa çağından dolayı gerçekleşmedi. 2 ay kontrollünde kafa çapı 49 cm. Doktor koca kafalı diyor önemli bi sorun belirtmedi. (2 doktorda gördü sağlık ocağı ile birlikte 3)
Nurr89 Gokcencoskun koca kafalim diye bebek mi sevilir😁 şaka bı yana canım maşallah kilosu da ona göre fazlamiydi.. bende sarı kuşum diye seviyorum 😁
Abf Gokcencoskun 49 cm mi? Benim oğlum 2 aylıkken 39, 5 tu bana 1 cm fazla dedi, mezura verdi takip edin diye, 1 aydır hergun kafasını ölçüyorum, bugün 3 ay oldu 41cm yaklaşık, size bisey demediler mi? Cumaya kontrolümuz var
Browni_61 Nurr89 Bende cok arastirms yapiyorm googledn ama saglikla ilgili olanlr hep bi tedirgn edici şeyler yaziyo insan korkuyo o yuzdn aklima geldikce doktra yda saglk ocagina soruyorm.
birboncukannesiiii Nurr89 canım benim kızda daha karnımdayken kafası büyüktü. Şimdide aynı sen gibi 1cm önde bazen 1,2cm oluyo. Aydan aya değişiyo ama hep büyük çıkıyo. Drumuz genel hareketleri normal olduğu için telaşa gerek yok dedi. 1yaşını bekliceZ. Gelişim gerişiği ya da gözle görülür bişi olursa farklı bakılcak. Ama sanmıyoruz. kızım aynı babası ve babasıda koca kafalı. vücuduyla kafası orantısız mı? ayına göre hareketleri normal mi? bunlara bak sonra dr a gidersin. Zatn küçük. Tek yapılacak şey takip..
Nurr89 birboncukannesiiii yani genetik durumlarda söz konusu canım haklısın çok ilerde falan olsa sorun olur dimi.bu ay sadece öyle çıktı .. masallhi var sakin bı bebek izler yeni yeni ayına göre keşfetme dönemi şuan herşey normal geliyor aslında bana
Nurr89 Bebegimm1 ahhh annelik işte hiç içimiz elvermiyor goturucem canım hayirlisyla kuzularimizz hep iyi sağlıklı mutlu olsunlar 🤲❤️
birboncukannesiiii Nurr89 için pırpır olmuştur çok iyi anlıyorum. O duyguyu daha hamileyken yaşadım. Sen takip et hareketlerini. İntermette okuya okuya paranoya olma. ama 6.ayında bi dr muayenesi yaptırmanı öneririm. Bulunduğun ilde iyi söylenen bi çocuk dr uyla görüş. Hem önemli bi nokta. Ek gıda gelişimi vs.. hem de aklın kalmaz. Netleştirirsin. bide youtube da osman gönülal diye bi dr var. Onun videolarının altına yorum yaptığında dönebiliyo. Ya da canlı yayınlarında. Aklında bulunsun :)