Bebeğimin doğduğu günden beri gözünde çapaklanması vardı 4 buçuk aylık. Elleri sürekli gözündeydi ve enfeksiyon oluyrdu. Damlalarda pek işe yaramadı. Masaj yapmam gerektiğini biliyordum ama hiç bastırmadığım be düzenli yapmadığım için hiç bir faydası olmamıştı. Bir hafta göz pınarına bastırarak ve burnundan aşağı çekerek masaj yaptım. O kadar çok sarı akıntı çıktıki fışkırdı her bastırdığımda. Şuan çok şükür iyi gibi tekrarlamazsa. Korkmadan masajı doğru bir şekilde yapmak çok önemli. Bana faydası oldu belki okuyan birine de olur 💐☺️