Mirac16 benim bebeğimde 1 yaş kontrolunde 9700 Gr geldi hemşire gayet iyi dedi .niye sana zayıf demiş abartıyorlar ya sanki bebek dedigin tosbik olacak illa kilolu olacak ne alaka su insanları anlamıyorum,bazen bizde takıyoruz ama hiç takmamak lazım önemli olan hastalanmasinlar gerçekten ,belki hareketlidir bu daha iyi bı şey boşverin.