Cansukurt Merhaba bayanlar bir sorum olucak sizlere ben doğum yapalı 1 yıl oldu ama 3 gündür sezeryan yerimde ağrı vardı bugünde dikiş yerinden iltihap geldi birazda şişmiş bu neden oldu 1 yıl sonunda bilen varmı
3MelekAnnesi3 Cansukurt bence doktora bir randevu al kuzum bilgim yok ama hep korkum mikrop kapması vs dir
NiDaAli_o Cansukurt iltihap geldiyse bir doktorunuza danışın bence iç dikişler mi iltihaplandı acaba yanlış yönlendrmeyeyim. benim de 2,5 yılı geçti hala biraz üşüsün ağrır ve yara tamamen yok olmadı
Cansukurt 3MelekAnnesi3 1 sene oldubcnm ya bende basta korkuyordum çok dikkat ediyorum mikrop kapmasın diye bir sorun olmadı ama şimdi ne oldu anlamadim