Oğlum 2 aylık iki bezi üst üste koyu çiş ve kokuluydu doktora götürdük idrar testi yapıldı enfeksiyon çıktı daha sonra kültür testi yapıldı ve üreme görüldü.Antibiyotik iğne verildi yarın son iğnesi yapılacak şuan için çiş rengi normal ve kokusuz çişe kaka karışınca enfeksiyon kapmış.Dikkatimle ortaya çıktı çiş rengi ve kokusuna sürekli olarak bakmıştım çünkü huzursuzluk ağlama emmeme ateş gibi belirtiler olmadan fark ettim.