Ozlemserrazengin çokta mühim degil oioi olması ama yine de siz bilirsiniz. Tabağı, önlüğü, kasesi ve kaşıkları var bende 11 aylık oglum şuan sadece kaşığı kullanıyoruz 😂 diğerlerini eğer blw yapacaksan kullanırsın mama sandalyesine yapıştıgi için kolaylık olur ama diğer türlü zaten elinde sen yediriyosun kendi yediğiniz kaselere bile koysan olur şuan öyle yapıyoruz biz kenara kaldırdım ikinci çocuğa blw yaparsam işime yarar 😂😂