Tontisimm acaba sizsiz kaldığı o gün “terkedilme hissi”ne kapılmış olabilir mi? Yani bu kadar ileri derecede bir bağımlılık psikolojik bir neden kaynaklı olabilir sanırım.
Benim kızım da şu an 2 yaş sendromunda. Evet bana düşkün ama elini kimseye tutturmamak, ayakkabısını giydirtmemek gibi davranışları yok. Anneannesine, dayısına, babasına da yaptırıyor bunları. Onlarla da dışarı çıkıp eğlenebiliyor veya onlarla da ben olmadan vakit geçirmekten hoşlanıyor. Bence ameliyat olduğunuz zaman sizi yanında göremediği için terkedilme hissi yaşadı ve size daha çok bağlandı.