Ya arkadaşlar oğluma 2 defa alerji testi yapıldı. İlk özelde yaptık genel panel besin alerji testi yaptırdık ve bir sürü para verdik. Susam patates süt ürünleri et karışımları fındık vs felan alerjisi çıktı hep. Sonra doktor dedi çocuk alerji doktoruna görün birde ve deri prick testide yaptır dedi. Aslında sinir oldum orda neyse devlete götüreyim bu sefer dedim. Sonra alerji doktoruna dedim böyle bunlara alerjisi çıktı diye
Oda dedi susam patates alerji mi olur dedi ben bu testten bir şey anlamadım bir daha test yapalım burda dedi. Deri prick testi yaptırdık temiz çıktı o . Sonra kan da aldılar. Kan sonucu da temiz çıktı bir şeye alerjisi görünmüyor dedi.
Dedim nasıl oluyor bu birinde çıkıyor birinde çıkmıyor. Doktor da dedi o test yanlıştır sonra vücudunda ki kızarıklar tipik egzama mevsimsel olabilir sürekli nemlendir bebe şampuanı felan kullan dedi. Çünkü alerjisi olsa kötü kızarır ve geçmezdi dedi. Vücudunda alerjisi var diyebileceğim bir durum da yok dedi.
Ama şu testler aklımı çok kurcaladı yani nasıl olur böyle bir şey.