Fatma69 Kızlar avent emzik 2 li kullanıyorum şimdi tekrar almam laızm ama pahalı ona benzer ne kullanıyorsunuz İnterneten sipariş falan veren var mı
kenanihal2020 Fatma69 merhaba bu marka emzik özellikle bazı internet sitelerinde çok pahalı son zamanlarda ben e bebekten ikili aldım yakın zamanda ilk aldığım fiyata aldım en uygun orada galiba
Alminazli Yaa benimki de avent kullanildu 9 aylik oldu kizim büyüğünü aldim tutmadı hala küçüğü tutuo napcam bilmiorum
Betulkok Alminazli benim kızımda biraz zor alışmıştı gün içinde ara ara vermeye çalış veya küçük olan emziği bebeğine gösterme istediği zaman yenisini ver ben öyle alıştırmıştım
Fatma69 Alminazli 11 aylık halen küçük emzik emiyor 🤣buugn Bi tanesini kaybetik yedek alamm lazım acilen
kenanihal2020 Alminazli merhaba bende 6-18 aldım henüz denemedim tutmayacağı korkusuyla ama doktor alışır dedi😊 8 aylık şuan 0-6 aylıkla devam ediyoruz 9.ayda dememeyi düşünüyorum 🌸
FlzDeren Alminazli benim kızımda chicco nin en ufak emziğini aliyo 6 tane yedek var büyüklerini almiyo ben yine gittim chicco ufak aldım almadı büyüklerini
Alminazli Fatma69 Bende küçük alicam en son baska tutmuo napim bi sorun olurmu acaba ağzı küçük kalcak diolar 😄 aynisindan alsam bari eskidi bu😄
Alminazli FlzDeren aventler cok pahali 100 lira verdim aldim büyüğünü tutmadi yaa bende küçük alicam napayim