Birprensinannesi19 Bir lokma bile yemesi yeterlidir alerjisi olup olmadığını görmek için. Fazlasını vermeyin bence. İlk iki gün boyunca herhangi bir alerjik belirti görmezseniz 3. günde verip beklersiniz. 72 saat içerisinde belli olurmuş alerjisi olup olmadığı. Bi belirti çıkmazsa bundan sonra yemesinde bi sakınca olmaz. Alerji belirtilerini bi araştırın. Benin kızım da alerji belirtisi hep pişik oldu. Herkeste farklı belirtler çıkabilir. Belirti çıkarsa yedirmeyip 9. ay aşısıda olmaması gerekiyor galiba. Doktorunuza danışırsanız daha iyi bilgilendirir sizi.