Meliketugay Bebeğim 3 aylık pipisinin ucunda kızarıklık ve hafif şişlik var sizce neden olabilir kızlar??
Kalbim11 Meliketugay sislik intihap gibimi yoksa çişi gelince şişiyor ya o gibimi cünkü benim oğlanın da bazen pipi bi garip oluyor eşim çişi geliyor diyor
Yelda35 Meliketugay bizimde öyleydi doktor idrar testi istedi hemen şükür birşey çıkmadı antibiyotikli krem verdi geçti
94z-20u Meliketugay cnm sünnetsizse olabiliyor sünnet ettirmeni tavsiye eder doktorda eğer sünnetliyse Bi idrar tahlili yaptırabilirsin krem veriyor zaten geçiyor
ilkgozagrimmmm Meliketugay Bizimde öyleydi canım idrarda enfeksiyon oluncada olurmuş. Ama bizimki şişiyordu baya sünnet gerekiyormuş yaptıramadık daha 8 aylığız. Erken yaptırman daha iyi büyüdükçe zor oluyor