Kızlar oğlum 4 ay 19 günlük ve genelde sırt üstü yatmayı vok vok sevıyor ve bi süredir saga sola dönüp kolunun üstünde duruyor ama genelde sırt üstü durmak istiyor bıraksan gazı olmasa aksama kadar kaldırmasam öle yatar hala gazımız cok fazla var merak ettiğim ilk bebegım bu kadar yatöası bi sıkıntı mı