Mamayı koronayken denemiştim nolur nolmaz ilaç kullanmak zorunda kalırım belki diye. Almadi. Meme reddi dönem dönem oluyor. 5 aylık uzun süre emmiyor. Kaç kez göğüslerim şişti bı kez de ateşlendim. Fakat zorlamiyorum. Kendim de zayıf ve iştahsız bı insanım zaten. Doktor sıkıntılı bı zayifligi yok persentil içinde dedi. Yani kilo ve boyu persentil içindeyse bırakın emer ya da yer elbet. Dediğim gibi çok sık red yaşıyorum.