Merhaba. İnanın ki bu her annenin başına geliyordur. Çünkü sürekli sosyal medyada mükemmel çocuk portreleri görüyoruz. İster istemez çocuğumuzu kiyasliyoruz ya da gelişim.tablosuna uygun bir gidişat yoksa çok.endişeleniyoruz. Hepsi normal. Yaşından sonra dış cikaranda var doğduğunda halihazırda dişi olanda. 9 aylık.yuruyende var 12 aylık emekleyen de. Benim kızımda geç emekleyen geç yuruyenlerden. Hiç takmayın. Onlar zamanı gelince hallediyorlar. Canınizi sikmayin