Gonca_41 ister normal doğum yapın,ister sezeryan. Normal doğum göbeği veya sezeryan göbeği yoktur. Bu kişinin vücudu ile alakalıdır. Sağlıklı beslenme ve sporla hiçbir doğum şeklinden göbek kalmaz. İlk 2 dogumumda sezeryan oldu ve 1 yıl sonra tahta gibiydi karnım. Çünkü dikkat ettim karın çalıştım,spor yaptım. Normal doğum yapıp göbeği kalanda çok varm sezeryan doğum yapıp göbeği kalanda. Spor yapmanızı tavsiye olunur diyorum