Melek00 oğlumun doğumunda başıma geldi. Benimki bağırsaklarıma dökülmüştü. Tedavi gördüm ağırlarım geçti. Ama öyle böyle Ağrı değildi. Doğum sancısı sıfır kaldı yanında. Doktor bebeğin biraz büyüdükten sonra mutlaka ameliyat olman lazım demişti. Yaklaşık 10 ay sonra gittiğimde safra kesen tertemiz seni ameliyat edemeyiz demişlerdi. Oğlum şimdi 2 yaşında son 10 gündür benim de ağırlarım oluyor. Ve mide bulantısı. Yarın randevum var. İnşallah bişey yoktur ama varsa da hemen aldırıcam. Sürekli sürekli aynı şeyleri yaşamak istemiyorım.