elvinmasal
Gulgugul
papatyaaaaa
Naciyedinc
benegim dogdugunda sag taraf boynunda bi şişlik vardı ben her bebekte olabilcegini düşünüp önemsemedim eşim çok dikkat etti adalet bu benegin boynunda biley var dedi bende desimkş hayır yok dedim ama bizim bugun 40. Günümüz ve gecen gün üstünde durup doktora götürüp ultrason cekirdik ultrason sonucunda şu yazıyor
Sagda SCM kas lokalizasyonunda rta keesminde 29*13mm çapında minimal heterojen mass mass görünümü izlendi (hematom) takibi izlenmelidir.
ve ben bunu internette arastırdım allah korusun kanser yok ölümcül hastalık falan yazıyor doktor ise muhtemelen fizij tedavi veya masaj yoluyla geçebilceginş söyledş ama beni çocuk hematolojiye yönlendirdi muhtemelen emjeksiyon yoluyla numune alıp hematoloji görücek dedi bizde randevu aldık 2 hafta sonra gidicez nolur birisi açıklasın allah kimsenin başına vermesin çok moralin bozuluyor