Arkadaşlar moralim okadar bozuk ki hala toparlayamadım kendimi 1 saat oldu öğreneli(bu arada bende pozitifim)kızım 3 yaşında bu yaşta olup çocuğu covit geçiren var mı olanlar neler yaptı nasıl atlattınız bilgi verirmisiniz ne yapacağımı bilemez oldum çok yemek yiyen bi çocuk da değil nasıl güzel besliycem hiç bilmiyorum😞