Canan_sezer Anneler merhaba bebegiö için doktor burundan serum fizyolojik kullanın dedi ne kadar sıkmalıyım nasıl yapmalıyım lgisi olan varmı
Balyanaklikiz Canan_sezer Şırınganın iğnesini takıp serum dan suyu çekip iğneyi çıkarıp bebeğin burnuna sokacaksın canım sonra da burun çekme aletiyle çekeceksin bu kadar ben sürekli kullanıyorum
Ballilokmamelmaliturtam Canan_sezer Şırınganın iğnesiyle birlikte seruma takın 2.5 ml kadar çekin sonra bebeğinizi yan yatırıp burnuna sıkın diğer burnundan da çıkacaktır
Gizemensar Canan_sezer ben şırınga kullanıyordum canim bi sorum aldim iğneyle siringaca cekt8m yaklaşık siringanin 4/3 u doldurdum ve yavaşça buruna sıkıyorsun zaten bebegin hemen hapsurarak burnundaki böcekleri çıkaracaktır ☺
Ecml33 Canım tek kullanımlık olanlar var ben onlardan kullanıyorum sağ ve sol tarafa yan çevirip o sekilde sıkıyorum sonra ters cevirip sırtına vuruyorum
0101adana Ballilokmamelmaliturtam ben baya yanlış yapmışım ve yanlış anlamışım bu durumu sanırım postlara bakıyordum yanlışınmi şuan farkettim Allah’tan birkez kullandık birdha gerek olmadi