Ben de 14 aylık bebeğim ve eşimle olduk. Hepimiz olduğumuz için maske takmadım, çünkü zaten olmuştuk ve maskeyi eliyle çekiyordu hep. 4 gün ateşi oldu, calpol fitil vitamin verdim düştü şükür. Ben de ilaç kullanmadım sadece parol ve hep emzirdim. Kişiden kişiye değişir. Dr una da muayene ettirdim ciğerleri temiz inmemiş ciğerlere dedi, prepron verdi bir hafta kullan dedi 3-5 gün kullanabildim. Kendimiz için kemik suyu çorbaları, ballı karışımlar ve bitki
çaylarını ve vitaminleri hiç ihmal etmedim. Siz yine sürekli doktrorunuza danışın