Bebegimm1 Bu fotorafı bi kac hafta önce cektim kızarıklik kalmadi ama koltuk altı şiş gibi duruyor sizin bebeklerinizin de böyle mi 4aylık bebegim
Canparcam_ Bebegimm1 Şişlik var sanki canım ya birde tahriş olmuş galiba bence doktorunuza foto atın yada hastaneye götürün hem aklınızda soru işareti kalmaz. Inşallah birşeyi yoktu miniginin 🤲
Bebegimm1 Yelda35 https://resmim.net/i/TplQT bu diğer kolu kaldirip cekmistim sizce normal mi bana tuhaf geldi eşim yok orası normal diyor sana öyle geliyor dedi
Bebegimm1 Yelda35 BalarisiYusra Canparcam_ birboncukannesiiii Kızlar doktora attim fotorafı mikrobik lenf bezi dedi antibiyotige baslanıcak dedi nette biraz bakindım boyun. koltuk altı. diz arkası.kasıklar.gogus. karın boşluğunda.buluyormuş enfeksiyona bağlı oluşuyormuş buraya da yazmak istedim öğrenmiş oldum bende 🙏
Yelda35 Bebegimm1 valla bilemedim kontrole götürdüğünüz bir doktor var mı? İnşallah bilgisi olan biri çıkar 🙏🏻 Biz anneler hemen evham yapıyoruz
birboncukannesiiii Bebegimm1 sanki terden pişmiş gibi ya. Bizimde azcık kızarıktı. Dr hametan pomad sür dedi. Bikere sürüşmde geçti. ama diğer koltuk altında derisi şişmiş geldi bana da. Belki fotodan da olabilr
Bebegimm1 Canparcam_ terledi zamanlar kızariyor suan kizariklik kalmadı pişik kremiyle gecti. normal degilse doktora fotorafini aticam birde buraya da sormak istedim
Bebegimm1 Yelda35 evet var özel hastanede takipli gittigimiz doktor var gecen muaynede sorucaktım akıl kalmadi 1ay sonra kontrolumuz ona göre ya simdi gidicem yada 1 ay sonra burayada sormak istedim normal mi diye
Bebegimm1 birboncukannesiiii evde kısa kol zibinla geziyor kalin hiç giydirmiyorum ama terliyor ister istemez uyurken falan.pisik kremi sürdum kizariklik kalmadı ama şiş gibi duruyor elimle baktigimda sanki icinde et degilde sıvı varmış gibi
Canparcam_ Bebegimm1 Bencede at canım hem için rahatlar. Ya bu arada aklıma şey geldi acaba kilodan olabilir mi ? Bebekler biraz toplu oluyor ya mesela bacakları kat kat oluyor bu durumda ondan olabilir mi aklıma geldi 🤷
Bebegimm1 Canparcam_ kilosu biraz fazla ama kolu falan kat kat degil doktoruma yazim ben önemli bir sey degildir umarim 😥