Mihranimmm Kizim az önce kustu, burnundan da geldi. Boğuluyorum diye çok korktu ağladı, neyse sakinleştirdim ama burnu tıkalı kaldı, serum sıktım banyo yaptırdım açılmadı. Su an uyudu ama çok zor nefes alıyor horluyor resmen. Ne yapabilirim, çok acil
birboncukannesiiii Mihranimmm nebülizatör varsa serumfizyolojik sık ve buharını tut. İlla ki rahatlatır.