Yagizkaan18 Kızlar günaydın oğlumun bıngıldağı tam 6. Ayda kapandı ve düzenli olarak büyümeye devam ediyo şükür zaten çok da açık değildi bıngıldak. Her neyse kapandıktan sonra oranın şekli nasıl oluyo benim oğlumun ellediğimde bombeli gibi geliyor sanki elime bugün öğlen komtrolü var ama içim içimi yedi yazmak istedim