Kızlar merhaba aventin manuel pompasını kullanıyordum ilk 3 ay çok iyiydi son bir aydır hiç sagamiyorum süt olduğu halde sağamiyorum elektronik çekiş gücü iyi gerçekten memnun kaldığınız pompa varmıdır çalışıyorum süt sagamadim için bebeğime sürekli mama veriyorum ne yazıkki 😥