Elif8921 çözüm olmuyor genelde bir süre devam ediyor. Hamilelik boyunca yanlış hatırlamıyorsam östrojen hormonu tavan yaptığı için saçlar çok çok az dökülüp fazlalaşıyor doğum sonrası normale döndüğü için çok fazla saç dökümü oluyor. Bende 4. Ayında başladı neredeyse oğlum 1 yaşına girene kadar az az devam etti