Pembebeyaz dün adetimi son günüydü (5. Gün) abdest aldım bugün oruç tutayım dedim akşama doğru bi damla yine geldi akşam yine Duş aldım abdest aldım tam yatıcaktım yine bi damla geldi çok az. Mecbur bugün yine tutamadım 🙄inşallah yarına kısmet ve bugün 1 damla bi olmayacak kadar az bi damla geldi abdest alsam yine bozulurdu sanırım. Sadce 1 damla yaa