Arkadaşlar bebeğim nutricar ınfatrini kullanıyordu 1 yaşında olduğu için doktorumuz fortini multi fibre mama raporu yazdı muzlu çikolata vanilya çilekli varmış fakat infatrini sadeydi acaba aramolı severmi sizler hangi aramolı olanı tavsiye edersiniz hangisi daha tercih edilir karar veremedim hangisi sadece en yakındır acaba?deneyimlernizi paylaşırsanız sevinirim