BARKINATLAS turunculuanne 8.aya girdik hala yok.bizinde 4.ayun başından beri salya çeşme gibi.5.ayın sonuna doğru beyazlık göründü aynısı ama hala yok. :))
Biscolataerkegim turunculuanne O kısım çok önemli değil asıl önemli olan dişin çıktığı iç kısım. Saydamlik var mı o kısımda beyaz tırnak ucu gibi bir çizgi görürsen etin altından çıkacak demektir 😊
turunculuanne BARKINATLAS ay bizim de öyle 4.aydan beri aşırı salyalı her şeyi ağzına götürüyor kaşıyor oraları. Beyazlığı da görünce acaba mı dedim ama yok heralde hala
turunculuanne Biscolataerkegim ayy evet anladım canım teşekkür ederim😊 ama benim yaramaz ağzını hiç elletmiyor ki dış kısmına bile zor bakıyorum 😄
Biscolataerkegim turunculuanne O bebeklerin genelinde var. Bende bakamazdim ama bir gün çay kaşığıyla denedim. Baktım tık tık ses geliyor 😂 Aklında olsun denemek istersen 🤩
turunculuanne Tuba biz de 4 aydan beri her şeyde aa yoksa diş mi diyoruz salyalar kaşımalar falan🤷♀️