Bebeğimin kakasından kan geldi daha 2,5 aylık ve bir kaç gündür başladı ishal dışında bir gaz problemimiz var kusma yok böyle bir durum yaşadınız mı? Kaka yaparken zorlanıyor makatında problem olabilir mi yoksa besin alerjisi mi bilemedim endişeliyim