Ayemta evet bende okudum onu 🙁 o an kızıma baktım sadece, bugün 1 saatliğine kuaföre gittim ilk defa kızımı babasına bıraktım (5. Ay 11 günlük) ama yarım saatlik yol 15 dk ya indi. Eve geldiğimde ayaklarım ağrıyordu öyle hızlı git gel yapmışım 🥺 eşim diyo ki sen gittiğinden beri hiç gülmedi güldürmedim, eve bi geldim nasıl kahkaha atıyor, ahh kalbim aktı resmen. Bence bu kadar düşünme bebeğine odaklan. Malesef iyi şeylerin olduğu gibi kötü insanların yaptığı kötü şeyler de var 🤷♀️