deletedmom913 Bebekten bebeğe değişiypr bu durum.Biz 2 aylık olduğumuzdan beri kullanıyoruz,şuan 6 aylığız.ve inanılmaz hayatımı kurtarıyor.gün içinde saatlerce oyalanıyor,yemek yapabiliyorum,dinlenebiliyorum,yemeğimi yiyebiliyorum.ilk zaman uzanıp biraz uyuyordum bile.ama mesela dönence kullanmadım gereksizdi kısa süreliydi,o yüzden sırf görsellik için almadım.