İyi akşamlar ben bişey sorucam 2 ay olucak doğum yapalı normal doğum oldu ama çok dikişim vardı smdi hepsi geçti ama bir kaç gundr altıma kaciriyorm durduk yere hani hamileyken suyu gelir ya annenin öyle oluyorm sizde de oldu mu normal yapanlarda netten baktım çok korktum ameliyat faln dedi asla olmam bebeğim yoğun bakımda kaldı zaten hiç kucağıma alamadm şimdi kavuştum bide bu çıktı başıma nolr biri bişey desin çok kafama taktım bugn korkmayada başladım nedn oluyo böyle