Nurcan1710 Bebeğim o 10 aylık 3 kez mama içiyor günde 2 öğün yemek yiyor bu aralar dişten mi nedir hiç birşey yemiyor az az yani siz nasıl besliyorsunuz ben fazla mı mama veriyorum bana yardımcı olurmusunuz lütfen beslenme programınız nasıl
2205yasemin Nurcan1710 biz 11 aylığız iki defa mama sabah kahvaltı + iki defa yemek bir de ara öğün yapıyoruz
2205yasemin Nurcan1710 üç verebilirsiniz ya ben arada yemek Falan yemediği zaman yine veriyorum mamasını doyurucu olsun diye yemek verme taraftarıyım sadece bebeğinizin kilosu kaç acaba
Nurcan1710 2205yasemin 9 buçuk kilo 3 verince az yiyor yani çok mama içmesinde bir sakınca var mı ki bilemiyorum 11 aylık olunca sabah akşam vereceğim sabahları 180 cc içiyor öğlen 2 gibi kahvaltı sonrası 180 7 gibi en geç yemek sonda 9 gibi 220 cc mama içip uyuyor gece beslenmiyor kendi bıraktı
Cgdmltr93 Nurcan1710 sabah öğle akşam mama verirseniz ek gıda yemez ki 3-4 öğün ek gıda alması lazım. Mamayı 2 ye düşürün ek gıdaya önem verin. Balık tavuk et sebzeler bunlar şimdi çok önemli.
Sinem16y Bende yemek yemediği zamam 3 defa verıyorum sonucta vermesem aç kalıcak yemek de bu ara dişlerden yemiyor sanırım ıyıce duzenımız bozuldu çunku
Bulutt Benim kızımda 10 aylık her uykudan önce veriyorum mamayı çünkü ek gıdayla pek aramız yok sabah kalktığında 150cc içiyor gün içerisinde de 120cc veriyorum her defasında akşam yatarken de 180cc içiyor
Nurcan1710 Bulutt ya bende öyle veriyorum mamayı çok mu veriyorum diye kötü hissetmiştim kendimi bazıları hem mama içip hemde 3 öğün yiyor ama benim kızım en fazla 2 yiyor