Bayanironi Kızlar kullananınız var mı kızım gözlerini ve kafasını kaşıyordu doktor yazdı ama sürekli mi kullanılıyor yoksa 1-2 hafta mı sadece?
______ Bayanironi ben sadece 1 hafta kullandım alerjik reaksiyon olduğu için kızarıklıklar geçince bıraktım
Biscolataerkegim Bayanironi Ha onu mu soruyosun alerjik durumu geçene kadar kullan dedi doktor bana. Sonra tekrarlarsa yine aynı ölçüde verirsin demişti
______ Bayanironi kabızlık yapmadı bşzse ama kızarıklıklae geçtiyse bırakın bence bize doktorumuz öyle söyledi
Bayanironi ______ çok teşekkür ederim Annelinka1 teşekkür ederim Ballilokmamelmaliturtam teşekkür ederim hepinize ❤️❤️